Stačí mať lekársky predpis a predstavu o type rámu. Ďalej je potrebné zvoliť vhodné okuliarové šošovky. V prípade, že si neviete vybrať, radi vám poradíme na našej zákazníckej linke.

Nič sa nedeje. Zavolajte na zákaznícku linku, kde vám naša Barbora rada pomôže pri zmene objednávky.

Reklamácia prebieha úplne jednoducho. Stačí postupovať podľa tohto návodu:

  1. Najprv nás kontaktujte. Reklamovaný tovar po dohode s nami pošlite na adresu Optika Oravcová, Zimná 58, 052 01 Spišská Nová Ves alebo prineste osobne do našej predajne.
  1. Reklamovaný tovar posielajte výlučne na vlastné náklady ako poistený balík 1. triedou. 
  1. Do balíka priložte kópiu dokladu o kúpe a vyplnený reklamačný formulár. Pri nedodaní všetkých potrebných dokumentov bude reklamácia zamietnutá.
  1. Akonáhle obdržíme reklamovaný tovar, budeme vás bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa na rýchlom vyriešení problému. Reklamovaný tovar vám vymeníme kus za kus, vyberiete si iný tovar (do hodnoty reklamovaného tovaru)  alebo vám vrátime peniaze.
  2. Reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo najkratšom čase najneskôr do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Výsledok reklamácie vám oznámime bezprostredne po rozhodnutí o oprávnenosti reklamácie e-mailom alebo telefonicky. Zároveň vám prostredníctvom e-mailu doručíme reklamačný protokol.

Ľutujeme, ale nákup na splátky na našej stránke zatiaľ nie je možný.

Máme radosť z každého uplatneného kódu a zrealizovaného nákupu. Pri objednávke však môžete použiť maximálne jeden kód.

Samozrejme a veľmi radi vás v nej privítame. Sme tradičná optika. Tovar zakúpený v e-shope si môžete vyzdvihnúť v kamennej prevádzke na adrese Zimná 58 v historickom centre mesta Spišská Nová Ves.

Ubezpečujeme vás, že všetky produkty na stránke Optika Oravcová sú 100% originálne. Každý kúsok doručujeme v originálnom balení. Ak výrobca poskytuje certifikát pravosti, nájdete ho vo vnútri balenia.

Spolupracujeme s prestížnymi svetovými značkami ako Burberry, Dolce & Gabbana, Jimmy Choo alebo Oakley. Sme oficiálnym a autorizovaným predajcom značky Ray-Ban. Môžete si to overiť kliknutím sem.

Viac ako 15 rokov sa staráme o zdravie vašich očí. V ponuke Optika Oravcová nájdete viac ako 30 renomovaných značiek. Podobné úspechy by sa nám predajom falzifikátov nepodarili.

Zakúpené okuliare obdržíte v originálnom balení spolu s príslušenstvom, ktoré konkrétny výrobca poskytuje. Väčšina balení zahŕňa pevné púzdro a handričku na okuliare. Niektoré značky dodávajú okuliare vo vrecku z mikrovlákna.

Samozrejme, môžete. Ak okuliare nesedia vášmu typu tváre alebo nespĺňajú predstavy, môžete ich vrátiť do 30 dní od dátumu doručenia.

Sme povinní vrátiť peniaze do 14 kalendárnych dní odo dňa odstúpenia od kúpnej zmluvy. Najprv však musíme obdržať vrátený tovar alebo potvrdenie o jeho odoslaní. Dĺžka prevodu závisí od konkrétnej banky. Celý proces trvá väčšinou 2-5 dní.

Pravdaže, objednávku môžete vrátiť osobne na našej kamennej prevádzke v Spišskej Novej Vsi.

To nás veľmi mrzí. Snažíme sa o to, aby ste dostali tovar v nepoškodenom stave. Ak vám náhodou prídu poškodené okuliare, kontaktujte náš zákaznícky servis a poskytnite nasledujúce informácie:

  • číslo objednávky
  • názov poškodeného produktu
  • popis poškodenia alebo fotografiu, ktorá poškodenie ilustruje

Hneď ako obdržíme poškodený tovar, vrátime vám poštovné náklady spojené s odoslaním produktu a čo najskôr vám odošleme nové okuliare.

Každý prípad musíme posúdiť individuálne. Pošlite nám e-mailom fotografiu produktu spolu s popisom poškodenia na adresu info@optikaoravcova.sk a my sa vám ozveme s ďalším postupom.

Hneď ako obdržíme reklamovaný produkt, pošleme ho výrobcovi na posúdenie reklamácie. Tento proces môže trvať maximálne 30 dní.

V prípade, že produkt obsahuje výrobné chyby, vymeníme ho za úplne nový kus a odošleme k vám. Náklady, samozrejme, uhradíme. Ak sa už poškodený produkt nevyrába, vrátime vám peniaze.

Najobľúbenejšie modely okuliarov máme pripravené na sklade, aby sme ich mohli hneď odoslať. Tieto produkty nájdete na našej stránke označené pod slovom skladom a odosielame ich do 24 hodín. Produkty bez označenia skladom sú dostupné k odoslaniu, no zvyčajne ich odosielame do xy dní. 

Spolupracujeme s francúzskou spoločnosťou Essilor, ktorá je jedným z popredných lídrov na trhu v oblasti očnej optiky. Brúsime desiatky skiel denne. Naše okuliare vám zabezpečia naozaj kvalitné videnie. 

Nič sa nedeje. Najprv skúste pozrieť v e-mailovej schránke priečinok Spam, Nevyžiadaná pošta alebo Reklamná sekcia mailov. Preverte si, že objednávku ste úspešne odoslali a platba bola akceptovaná.

Ak stále neviete nájsť potvrdenie o objednávke, je možné, že ste zadali nesprávnu e-mailovú adresu alebo nastala iná chyba. Kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis a popíšte svoj problém. Spoločnými silami nájdeme riešenie.